22 Oktober 2011

:: MIMIJUMI baby bottle (Very Hungry Bottle) ::


Pertama kali aku tengok botol susu baby...nipplenya cam nipple ibu...:)
Ini pun tengok dlm majalah PA&MA edisi November

Barula baby baru lahir senang nak minum susu botol yea.
Bukan terus nak bg susu botol, tapi untuk melatih baby minum susu botol
(minum susu ibu menggunakan botol)
senangla sikit bg kaum ibu yg bekerja nk tinggalkan anak mereka kt pengasuh nnt.
Kalau tak susah gak nak biasekan baby minum susu botol 
sbb sepanjang dalam tempoh berpantang ....
mesti la baby minum susu ibu kan...:)

Upenya botol yg comel  diberi nama MIMIJUMI ni berasal dr USA
Para ibu jangan risau yea...botol ni BEBAS  BPA...
Botol itu dibuat daripada plastik yang jelas sebagai kaca, tetapi yang lebih selamat untuk bayi.
Botol ni boleh disterilkan dgn ape2 kaedah tradisional
 mensterilkan termasuk alat pemanas yg menggelegak dan gelombang mikro pensterilan..

Bagi bakal2 ibu & yg baru jadi ibu....bolehla cube botol ni..
Kalau aku ade bb tecik...mesti aku dah rembat satu..hihi
Kalau korang berkenan, boleh la beli secara online kat Sini 


 p/s : Bukan nak promote...tp aku suke ngan botol nie..
            Warne merah & fungsinya pun menarik..:)
            Semua gbr ni dr Encik.Google


5 ulasan:

----- ----- berkata...

salam perkenalan.. ^^


NINJA Crew

I am...izuan berkata...

waaahhhh lawa nye!!!merahh!!

Inani berkata...

kiut nyaaaa botol tu..hihihi...kalo sy beli buat nak minum untuk diri sendiri bleh tak??hhehehhe..bawak pegi sekolah..ahhaha

Siti Asiah berkata...

Inani : Hihi...boleh jer...letak
milo ais yea..:)

deyl adham berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.