31 Mei 2012

:: Tangga ::

Salam uols...

Cepat betul masa berlalukan...
hari Khamis dah hari ni...
Esok Jumaat....:)
Lusa hari minggu...yuhaaaa...:)

Banyak la kau punye suke ye Asiah...kiki
Bukan aper, aku rasa dah tak larat dah nak datang keje
Berat sangat dah badan aku ni
Maklumla dah 82kg ko skang berat aku
Bukan merungut tau, just luahan perasaan jerk
Barula  tak stress...ngeee (tibe2)

Korang mesti enjoy jer datang keje kan
Aku pun enjoy jugak...
tapi sejak kandungan aku 8bulan ni, aku rase mengah dah nak panjat tangga datang ofis
Patutlah aku mengah, rupa-rupanya 
77 anak tangga aku kene panjat setiap hari
Baru hari ni aku kira tau...
Weng2 betul aku kan
Korang mesti tak penah rasa kan...
Ape2 pun selamat bekerja...:)

Kredit : Google Image



4 ulasan:

:: Mrs.Eady :: berkata...

fuuhh..penat!

mums shuib berkata...

xper kak...nanti bby kuat mcm ibu die jgk..

♥ ROS ♥ berkata...

Nak sama berat dgn ros dh nie.lhahaha.. Xpe, asalkam sehat kan :)

Reena berkata...

Wahhh... dah 8 bulan ye... jaga diri elok-elok ye. Baik-baik naik tangga tu :)